logo
امروز : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۰
[ شناسه خبر : ۴۱۰۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان:

وعده صادق ۲ نماد غرور ایران است

وعده-صادق-۲-نماد-غرور-ایران-است
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان گفت: عملیات کوبنده، مشروع، قانونی و دقیق وعده صادق ۲ باعث شور، شعف و احساس غرور ملت بزرگ ایران شد و بیانگر این بود که این کشور بر سر تمامیت ارضی بسیار جدی است.

حجت‌الاسلام وهاب صبحی‌ایالویی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران که چشم‌های جهانیان را که روزها است به آسمان خیره نگه‌داشته بود و خواب و خوراک را بر غاصبان ذلیل صهونیستی حرام کرده بود به خوبی نشان داد که امروز معادلات منطقه و جهان را ایران اسلامی رقم می‌زند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه سه‌ شنبه دهم مهر ۱۴۰۳ در عملیات وعده صادق دو با رمز یا رسول‌الله، اهداف امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را مورد اصابت قرار دادند، افزود: در این عملیات ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران به وحشت افتاد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان تصریح کرد: به دنبال اقدامات نامشروع رژیم صهیونیستی، با ترور مستشاران ایرانی در سوریه، لبنان و با نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران، همزمان با قتل عام مردم مظلوم لبنان و فلسطین به خصوص زنان و کودکان بی‌پناه، حقوق مشروع حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران نادیده گرفته شده و پاسخ مقتضی را ضروری کرد.

وی با بیان اینکه رژیم کودک‌کش اسرائیل غاصب و حامیان بین‌المللی و منطقه‌ای آن، علی‌الخصوص حامی اصلی آن آمریکای جنایتکار باید بدانند، جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۵ سال گذشته هیچ‌گاه آغازگر جنگی نبوده و نخواهد بود، تاکید کرد: اما در دفاع از حق مشروع خود در مقابل هر تجاوز و تعرضی با صلابت و قدرت مثال‌زدنی کوتاه نمی‌آید و هر متجاوز شرور در هر سطحی را از کرده خود پشیمان می‌کند.

صبحی ابراز کرد: این عملیات نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در حفاظت از منافع خود با هیچ کشوری تعارف نداشته و هر گونه تعرض به اشخاص، خاک و منافع کشور را به شدت پاسخ خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه اقدام مقتدرانه و تلافی‌جویانه سپاه پاسداران در عملیات موشکی به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، پیروزی بزرگ و غرورآفرینی بود، یادآور شد: این عملیات نه تنها کام ملت ایران بلکه همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه را شیرین کرد.

 مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان تصریح کرد: پاسخ قاطع سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی، پوشالی بودن گنبد آهنین و سایر سامانه‌های دفاعی رژیم اشغالگر قدس را به اثبات رساند.

وی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح با این عملیات بار دیگر اقتدار و عظمت خود را در مقابله با جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی نشان دادند، گفت با عملیات وعده صادق ۲ این رژیم را به شدت تنبیه کردند.

صبحی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح و مقتدر ما در میدان نبرد عزت‌مندانه پرچم اسلام و مقاومت را برافراشتند، این مجاهدان راه حق و حقیقت با ایمان به خداوند و تکیه بر قدرت بازدارندگی، نه تنها امنیت جمهوری اسلامی را حفظ کردند بلکه با نمایش گوشه‌ای از قدرت موشکی کشورمان با ضربه‌های کشنده، شکست سنگین و راهبردی بر دشمن تحمیل کردند.

وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی که جز زبان قدرت را نمی‌فهمد، بیان کرد: این رژیم امروز فهمید که جمهوری اسلامی و مقاومت اسلامی با وجود منش خویشتن‌دارانه، تجاوز را بی‌‌پاسخ نخواهد گذاشت.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان تصریح کرد: عملیات کوبنده، مشروع، قانونی و دقیق وعده صادق ۲ باعث شور، شعف و احساس غرور ملت بزرگ ایران شد.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته نشان داد که یک نیروی مقتدر و پا در رکاب ولایت است و بر سر منافع ملی و تمامیت ارضی کشور با کسی تعارف ندارد، بیان کرد: نمایش اقتدار ایران اسلامی با پرتاب موشک‌های خود‌ساخته و داخلی، دستاورد مهم عملیات وعده صادق ۲ بود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۰
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۴
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۵
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۴
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲